Wrzesień był miesiącem nowych kolekcji, jednak w październiku będzie jeszcze modniej. Z okazji miesiąca walki z rakiem piersi wiele firm zaangażowało się w współpracę z Różową Wstążką.

W Wielkiej Brytanii prestiżowy dom handlowy Debenhams wydał całą serię zimowych akcesoriów. Luksusowa firma biżuteryjna Richard Design stworzyła kolekcję spinek i broszek z charakterystyczną różową wstążką. O urodę zadbał Bliss z serią różowych kremów i balsamów. Lista firm, które wspierają akcję, jest bardzo długa.

W Polsce możemy już kupić limitowane zestawy kosmetyków Estee Lauder i Clinique. Wszystkie produkty są pakowane w stylowe kopertówki z modnym logiem walki z rakiem piersi. Nawet Pałac Kultury i Nauki został podświetlony na ten niezwykle znaczący kolor.
Wiecie, że w tym miesiącu kolor różowy będzie najbardziej trendy. Jeżeli budynek się w to „ubrał”, to my musimy tym bardziej.

Autor: Tina N.