Odważny styl, metaliczny połysk vintagowy efekt sprania, srebro, niebanalne dodatki tworzące razem zdecydowany image to właśnie części składowe mody w wydaniu rock od HOUSE. Nowa kolekcja jest niewątpliwie kwintesencją rockowego nurtu. Kratki, ćwieki, łańcuchy, prowokujące printy i klasyczne dla trendsetterów tego stylu modele: rurki, obcisłe t-shirty, ramoneski to efekt rockowej inspiracji projektantów.

Świat rocka od zawsze był inspirujący i odkrywczy. Fascynujący, niekiedy szokujący w odbiorze, jak żaden inny trend w muzyce potrafił bezgranicznie zaangażować odbiorcę. Ta idea przyświecała również projektantom marki HOUSE w trakcie tworzenia rockowej kolekcji ciuchów dedykowanych młodym buntowniczkom i imprezowym chłopakom.
Dziewczęce sety to kwintesencja trendów w rockowej odsłonie. Jeansowe, kraciaste plisowane spódniczki, denimowe kamizelki, bluzy „a la” ramoneski, i koszulki to główne elementy obrazujące rockowe inspiracje. Narzędziami metamorfoz stały się metalowe zamki naszywane na zewnątrz, imitujące ręcznie malowane napisy, zadziorna czarno-czerwona kratka, a do tego szelki, tiule i masa dodatków. W ciuchach rockowej dziewczyny nie mogłoby zabraknąć elementów takich jak guziki w kształcie piórka do gry na gitarze, małe przypinki, łańcuchy czy ćwieki. Rockowego ducha dodały modelom takie elementy jak niewykończone brzegi i efekt warstwowości i nieco chłopięca forma.
Nutą dopełniającą rockowe brzmienie damskiej linii są wyjątkowe nadruki. Jak zawsze w swoich kolekcjach marka przemyca tematyczne mini dzieła sztuki w postaci printów. Tym razem są to elementy kojarzone ze stylem gwiazd rocka tj. agrafki, motywy zwierzęcych skór, błyskawice i rysunki wyglądające na odręczne z postaciami rockowych, zadziornych dziewczyn.

W wersji męskiej jeszcze bardziej zdecydowane gitarowe uderzenie, dla którego główną inspiracją stała się wyspiarska scena rockowa. To, co znajdzie się na modelach to przede wszystkim punk-rockowe kontrastowe paski, wyeksponowane suwaki, bluzy stylizowane na ramoneski i motorowe kurtki. Wśród tych printów króluje brytyjska flaga i grafiki inspirowane plakatami wielkich rockowych imprez, koncertów ale też elementów tworzących nurt – np. czaszki, czy photoprinty kapel rockowych.
Rockowa subkultura znów wraca do mody, w tym sezonie jesień-zima 2009 z HOUSE w najlepszym wydaniu!