Aby dana kolekcja sprzedała się należy ją wypromować szerszej rzeszy odbiorców. Nie jest więc nowością jak napiszę, że i kampanie reklamowe muszą być nowe. Czasem wyzywające, czasem sprośne, banalne i kolorowe. Jednak wszystkie mają za zadanie skupić naszą uwagę i zaprosić tym samym do kupna danej rzeczy. Co najczęściej udaje im się z zamierzonym skutkiem. 

Kreatorzy prześcigają się w pomysłach i angażują najlepszych. Modelki, fotografowie, bajeczne krajobrazy, a przede wszystkim produkt na pierwszym planie. Należy, aby było idealnie, w pełnym przepychu i odważnie. W 2009 roku wyszło na światło dzienne kilka interesujących reklam. Mamy na przykład Dolce & Gabbana, Versace czy Roberto Cavalli w rewelacyjnych oprawach graficznych. Dopóki kreatorzy wystawiają kolekcje, dopóty kolorowe czasopisma i magazyny o modzie pełne będą kampanii reklamowych.