Limitowana seria designerskich puszek, zaprojektowanych przez trzy artystki, konkurs na grafikę na stronie www.kreacjeredds.pl, a teraz linia jedynych w swoim rodzaju kobiecych toreb – tak marka Redd’s zachęca kobiety do kreatywności. Sezon na kobiecą kreatywność uważamy za otwarty!

Redd’s tego lata inspiruje kobiety do kreatywności w różnych obszarach. Marka stworzyła limitowaną serię trzech designerskich puszek, które są już na rynku. Redd’s zachęca także do wzięcia udziału w letnim konkursie „Kreacje Redd’s”, w którym na autorów najciekawszych grafik czeka wyjazd do Mediolanu oraz wyjątkowe nagrody. Redd’s idzie jednak dalej. By w jeszcze bardziej niestandardowy sposób inspirować młode polskie kobiety, Redd’s stworzył limitowaną serię ośmiu toreb w dwóch niezwykle kobiecych wzorach, które zostały uszyte z bannerów reklamowych Redd’s. Torby trafiły do najbardziej popularnych polskich blogerek i szafiarek, które na prośbę marki Redd’s przetestują je i ocenią ich funkcjonalność.

Torba dla kreatywnej kobiety 
Każda z toreb jest inna i absolutnie niepowtarzalna, a w ich kolorystyce dominują trzy barwy charakterystyczne dla Redd’s: żółty, czerwony i zielony, które nawiązują do trzech orzeźwiających smaków: cytrusowego Redd’s Sun, malinowego Redd’s Red oraz jabłkowego Redd’s Apple. Kreatywność, kobiecość i niezależność, które przeświecają marce Redd’s, pasują także do cech toreb, które są wyjątkowe, powstały w pojedynczych egzemplarzach i z niecodziennego materiału. Na zakupy, spotkanie z przyjaciółkami i randkę – inspirująca torba Redd’s może być doskonałym uzupełnieniem kobiecego, letniego stroju. Redd’s produkując torby ze swoich bannerów reklamowych, wpisuje się w kreatywny trend upcyclingu, czyli przetwarzania rzeczywistości i tworzenia nowych rzeczy z niepotrzebnych już materiałów. Pierwsze komentarze kobiet, które otrzymały torby można już znaleźć na blogach. Wpisów można szukać na: bagladyshop.blogspot.com, marchewkowa.blogspot.com, mojstyl.blox.pl, lilustyle.wordpress.com, ewakuacja.blogspot.com, podszewka.blogspot.com oraz musthavefashion.blogspot.com

Chwyć designerską puszkę
Redd’s zachęca kobiety do bycia kreatywnymi również poprzez obcowanie na co dzień z wyjątkowymi przedmiotami. Dlatego wprowadza limitowaną serię trzech designerskich puszek Redd's, które są już na rynku. Choć smaki pozostają tak samo orzeźwiające, dotychczasowe opakowania zmieniają teraz swoje nazwy i wygląd. Przekonaj się, jak wygląda Kaleidoscope to zielona puszka jabłkowego Redd’s Apple, której nowy wzór stworzyła Dorota Koziara. Olga Nieścier zaprojektowała swoją wersję owocowej puszki Redd’s Red, która zgodnie z jej malinowym smakiem zyskała nazwę Malindala. Z kolei Lemongirl to wyjątkowo kobieca kreacja cytrynowej puszki Redd’s Sun, którą przygotowała Olka Osadzińska. Każda z puszek jest podpisana przez autorkę.

Stwórz własną „Kreację Redd’s”
To jeszcze nie wszystko. Wraz z limitowaną serią puszek, ruszyła zabawa „Kreacje Redd’s”. Na stronie www.kreacjeredds.pl każdy może stworzyć swój projekt. Do tej pory swoje grafiki w galeriach „Kreacji Redd’s” zapisały już setki kobiet. Korzystając z dostępnego na stronie kreatora, każda z nas może samodzielnie wykonać grafikę-obrazek – trzeba tylko dobrać kolorowe tła, elementy, wzory lub wgrać własne zdjęcia i wpisać wymyślony tekst. Najlepsze projekty co tydzień są nagradzane unikatowymi nagrodami, zaprojektowanymi przez artystki: lampami "Kaleidoscope" projektu Doroty Koziary, sukienkami-tunikami według autorskiego projektu Olgi Nieścier oraz obrazami wykonanymi przez Olkę Osadzińską. Spośród autorów wszystkich projektów jury, w skład którego wejdą projektantki limitowanej edycji puszek, wybierze trzech laureatów. W nagrodę wybiorą się oni we wrześniu w inspirującą podróż do Mediolanu, gdzie spotkają się z artystkami Redd’s i poczują inspirujący klimat tego tętniącego życiem miasta – symbolu mody i designu. Sezon na kobiecą kreatywność trwa. Każda młoda kobieta może pokazać, jak wygląda świat Redd’s widziany jej oczami. Szczegóły na stronie www.kreacjeredds.pl