Skapiec.pl przygotował kolejny raport specjalny, prezentujący preferencje zakupowe polskich internautów. Najnowsza publikacja poświęcona została tym razem telewizorom.

Statystyki Skąpiec.pl pokazują, że w drugim kwartale 2013 r. internauci podczas poszukiwań telewizora największą wagę przykładali do jego wielkości. Długość przekątnej ekranu była najistotniejszą informacją dla internautów. Filtr „Producent” był wybierany w drugiej kolejności przez użytkowników, co pokazuje jak dużą wagę kupujący przywiązują do konkretnych marek.

Mniejszą popularnością cieszył się filtr „Technologia”.

Najczęściej wybieraną wielkością telewizora w okresie od kwietnia do czerwca 2013 r. były 32”, chociaż niewiele mniej kupujących poszukiwało 40- lub 42-calowych odbiorników.
Jeżeli chodzi o najpopularniejszego producenta telewizorów to został nim Samsung. Aż 33% internautów poszukiwało odbiornika tej właśnie firmy. Na drugim miejscu uplasowały się telewizory LG z prawie 18% popularnością, zaś najlepszą trójkę zamyka Panasonic – 14,45 %. Zaraz za nim znalazło się Sony (ponad 12%), a pięcioprocentowy próg przekroczyły jeszcze tylko firmy Philips (6,41%) oraz Sharp (5,48%).

W filtrze „Technologia” prym wiodła opcja LED. Telewizory plazmowe zainteresowały dużo mniej poszukujących, zaś technologia LCD znalazła się zdecydowanie w tyle.
Największe uznanie internautów w zakresie dodatkowych funkcji telewizora zyskała możliwość bezprzewodowego łączenia się z internetem za pomocą Wi-Fi oraz  oglądania trójwymiarowego obrazu.
Jeżeli chcecie się więcej dowiedzieć o najnowszych trendach wśród internautów dotyczących zakupu telewizora, zajrzyjcie na stronę http://www.skapiec.pl/site/doc/200/20/17/ i pobierzcie bezpłatnie cały raport.