Począwszy od jesieni, ósmy w światowym rankingu tenisista Rafael Nadal zostanie ambasadorem marki Tommy Hilfiger. 29-letni Hiszpan podpisał dwuletni kontrakt z Tommy Hilfiger, podczas którego będzie promował bieliznę i nowy zapach dla mężczyzn, TH Bold.

Marka Hilfiger planuje wznowienie swojej działalności w zakresie męskiej bielizny z nowymi produktami, w tym z eleganckimi bokserkami z mikrofibry. Rafael Nadal jest rozpoznawalny na całym świecie i wpisuje się w strategię marki. Jednocześnie to przystojny facete, który wygląda niesamowicie w ubraniach i bieliźnie Hilfiger.

Do odbudowy pozycji Tommy Hilfiger w segmencie bielizny zainspirował firmę inny znany Brand, Calvin Klein, który świetnie radzi sobie w tym obszarze. Hilfiger poważnie podszedł do nowej działalności i zamierza stać się światowym potentatem w tej dziedzinie mody.

Zdjęcia do kampanii wykonał Michael Janssen na malowniczej hiszpańskiej wyspie Majorka, niedaleko domu Nadala. Tenisista będzie osobiście uczestniczył w premierze wydarzenia w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Kampania pojawi się także na kanałach społecznościowych, na Instagramie, Twiterze i Faceooku z hashtagiem #tommyxnadal.