Wśród wielbicieli oryginalnej biżuterii znaleźli się m.in. Lady Gaga, Bono, Shakira, Justin Timberlake, Vanessa Hudgens, Britney Spears i David Backham. Choć taki religijny dodatek może budzić kontrowersje, zyskał wielu zwolenników także w polskim świecie show businessu. Ostatnio w mediach plotkarskich zawrzało z powodu nietypowych stylizacji polskich celebrytek Agnieszki Szulim, Olgi Bołądź i Magdaleny Boczarskiej, które także zdecydowały się ozdobić dekolt naszyjnikiem z krzyżem.

Me-like to ekskluzywna biżuteria, która łącząc trend religijny z karnawałowym szałem na błyskotki stworzyła kolekcję naszyjników i bransoletek wykorzystujących motyw różańcowy. HolyMe to nie tylko stylowy i modny dodatek, ale również wyjątkowy talizman mający przynosić szczęście swojemu właścicielowi.

W najnowszej, damsko-męskiej kolekcji HolyMe by me-like, znajdują się ręcznie tworzone kompozycje z naturalnych kamieni, pereł, drewna oraz kryształów Swarovskiego. Bogata oferta kolorystyczna i pojedyncze egzemplarze w kolekcji sprawiają, że każdy HolyMe jest niepowtarzalny i trafia wgusta nawet najbardziej wymagającego fashionisty. Dzięki możliwości personalizacji naszyjnika, wyboru dodatków w kolorze złota lub srebra i wykonania indywidualnego graweru na rewersie eleganckiej blaszki, może stać się idealnym prezentem na specjalne okazje dla bliskiej osoby, np. nadchodzące Święta lub karnawał.

Dla najbardziej wymagających osób me-like wprowadziła ekskluzywną wersję biżuterii z brylantem osadzonym na blaszce z logo marki.

Czy nowy trend przyjmie się w Polsce ? Czas pokaże.