Pull and Bear to w Polsce wciąż jeszcze bardzo mało znana marka. W kraju są jedynie dwa sklepy: w Galerii Krakowskiej i Złotych Tarasach, trzeci właśnie jest otwierany we Wrocławiu. Marka istnieje dopiero od 1991 roku i należy do hiszpańskiej firmy Inditex Group. Prezentuje zatem hiszpańską zadziorność i radość jednocześnie. Ideą marki jest podążanie za duchem młodości. Patrząc jednak na styl ubrań można by powiedzieć, że chodzi raczej o ducha ciągłego pożądania piękna i młodości. Wszystkie rzeczy utrzymane są w stylu wybitnie młodzieżowym z nutą niestandardowej elegancji.
Odzież z Pull and Bear warto zatem zobaczyć, szczególnie tą z ? tak modnymi w tym sezonie ? motywami ludzkiej czaszki. Za charakterystycznymi czarnymi ścianami sklepów kryje się jednak coś jeszcze. Muzyki, którą serwują nam Hiszpanie, trudno szukać w radiach i komercyjnych, i publicznych. Czasami warto więc wejść tylko po to, by posłuchać, ale popatrzeć też warto. Komu tego mało niech zajrzy na efektowną stronę internetowa marki www.pullandbear.com