Jeśli nie wiesz, jak przyciągnąć do siebie nowych klientów, zobacz, jak robią to najlepsi. Może metoda sieci ekskluzywnych siłowni Equinox nie jest zbyt subtelna i oryginalna, ale niewątpliwie skuteczna. Prowokacja intryguje i kusi, a kontrowersyjne, zmysłowe zdjęcia, które wykonał nieoceniony Steven Klein godzą w system wartości niejednej osoby. Takie jednak są realia, albo wygrywasz i utrzymujesz się na rynku, albo toniesz. Branża sportowa wie o tym najlepiej. Nic dziwnego, że siłownie i kluby sportowe zaczynają tworzyć własne kampanie reklamowe. Trend na kult ciała i zdrowe odżywianie nie skończy się szybko, a wręcz przybiera na sile.

Najnowsza kampania Equinox bucha od gorąca i namiętności. Nadzy, muskularni mężczyźni i skąpo odziane kobiety, w stylizacjach Mela Ottenberga, z którym współpracuje Rihanna. Equinox wzywa swoich klientów, by zobowiązali się do czegoś w 2016 – „Commit to Something”. W rzeczywistości obrazy sugerują, że widzowie po prostu powinni zostać członkami siłowni, które mieszczą się aż w 77 miejscach. Amerykański brand motywuje swoich klientów, że mają szansę na taki wygląd, jak uczestnicy na zdjęciach. Wśród nich znajdują się: modelka Lydia Hearst, Bianca Van Damme, córka znanego Jean Claude’a i zawodnik MMA, Alan Jouban.

Polecam obejrzeć zdjęcia najnowszej kampanii Equinox. Może znajdziecie motywację, by dzisiaj poćwiczyć…