Dobra wiadomość dla wszystkich fanów duetu Proenza Schouler. Ta odnosząca wielkie sukcesy amerykańska marka planuje wprowadzenie na rynek własnej linii jeansów.

Po udanym romansie ze światem jeansu (chodzi nam o współpracę z marką J Brand w 2010 roku), projektanci Jack McCollough i Lazaro Hernandez pracują w pocie czoła nad swoim nowym projektem. Bowiem już pod koniec tego roku lub na początku przyszłego planują wprowadzić autorską linię jeansów.

Przedsięwzięcie to jest możliwe dzięki finansowemu zastrzykowi ze strony Andrew Rosen'a (stoi on m. in. za sukcesami takich marek jak Helmut Lang), który wspiera młodych projektantów od sierpnia tego roku. Już wtedy wielu dziennikarzy spekulowało o możliwości rozszerzenia asortymentu marki Proenza Schouler nie tylko o linię jeansów, ale również o akcesoria, czyli okulary i buty. Zobaczymy jakie będą efekty tej współpracy.

Autor: Katarzyna Czubak