I stało się! Po kilku tygodniach oczekiwań, najnowsza kolekcja światowej sławy projektanta mody Jimmy’ego Choo na reszcie dotarła do Polski! I jak nietrudno jest się domyślić premiera tejże kolekcji odbyła się właśnie w Warszawie. Przybyło na nią wiele osobistości ze świata show biznesu, ale nie tylko, w tym między innymi rozchwytywana ostatnio przez media Anna Mucha, a także Edyta Herbuś, Dorota Gardias, Agata Młynarska oraz Małgosia Socha. Co więcej, wśród zaproszonych gości pojawiły się także Ola Kwaśniewska, a także Monika Olejnik.

Poza celebrytkami, które zdążyliśmy już przez lata „poznać”, podczas warszawskiej premiery kolekcji Jimmy’ego Choo w H&M można było też spotkać zupełnie nowe, spragnione rozgłosu „twarze”, które być może nie każdy jeszcze jest w stanie rozpoznać, w tym między innymi partnerkę taneczną Radka Majdana – Izę Janachowską oraz Marinę Łuczenko. Wśród półek sklepowych zdecydowanie dominowały klientki płci żeńskiej. Panów było zdecydowanie mniej. Wśród tejże mniejszości można było dostrzec jedynie Macieja Dowbora, a także Bogusława Lindę, który pojawił się w towarzystwie swojej żony Lidii Popiel.

Najwięcej uwagi podczas premiery wzbudzała Anna Mucha, co ostatnimi czasy już nie powinno nikogo dziwić. I to nie tylko dlatego, że miała na sobie obcisłe, skórzane spodnie, kusy sweterek oraz ogromną futrzaną czapę. Aktorka najwyraźniej czuła się podczas zakupów jak ryba w wodzie, albowiem pełna wigoru oraz z uśmiechem na twarzy prezentowała fotoreporterom różnego rodzaju produkty, w tym między innymi skórzane spodnie za 800 złotych oraz sandały z ćwiekami. Pod koniec dnia H&M musiał mieć niezły utarg, jako że chyba żadna z klientek nie opuściła sklepu bez „obowiązkowej” błękitnej torebki ze srebrnym napisem „Jimmy Choo” w dłoni. Mało tego, wyposażeni w takie torebki sklep opuszczali również panowie.

W chwili, gdy cały świat obiegła wiadomość, że słynny projektant Jimmy Choo zamierza podjąć współpracę z sieciówką H&M, niejedna kobieta zapewne wpadła w zachwyt. Jimmy Choo to przecież nie tylko marka, ale i swego rodzaju legenda. Jego projekty są określane jako kobiece, stylowe i bardzo komfortowe. Szczególnie dobrze jest on znany klientkom, które umieją docenić wysokogatunkowe obuwie, a w szczególności szpilki. Ponadto, pomimo tego, że jego kolekcje cechują różnorodne fasony oraz odmienna kolorystyka, to jednak ich cechą wspólną jest właśnie komfort i estetyka. Mamy zatem nadzieję, że już niebawem nie tylko elita z show biznesu, lecz każda Polka dostanie szansę by sama się o tym przekonać.