Nowa kampania domu mody Versace wiosna / lato 2016 zaskakuje i intryguje. To przeniesienie wiosny w środek zimy.  Modelki takie jak Gigi Hadid, Natasha Poly i Raquel Zimmermann pozują na… soli imitującej śnieg na dnie wyschniętego jeziora w Kalifornii.  Dziwny wybór lokalizacji do promocji ubrań na ciepły sezon. Dyrektor artystyczna marki, Donatella Versace jest jednak zdania, że nieskazitelnie białe tło jest idealne dla kolorowych i wzorzystych kolekcji wiosennych.

Autorem zdjęć do sesji jest znany fotograf Steven Klein. Kampania ma na celu uchwycić podmiotowość poszczególnych pozujących osób. Najnowsza dewiza Versace brzmi bowiem, że „każda kobieta Versace posiada własną tożsamość i powinna z dumą wierzyć w siebie i swoje możliwości”.

Niespodzianką jest pojawienie się wśród modeli polskiego zawodnika sztuk walki. Łukasz Grabowski w pozowaniu niczym nie odbiega od takich sław męskiego modelingu jak  Benjamin Benedek czy  Nathaniel Visser.

Opublikowane w Internecie cztery zdjęcia to dopiero zapowiedź kampanii wizerunkowej projektów Donatelli Versace na sezon wiosna/lato 2016. Dają nadzieję, że cała kampania będzie niesamowicie świeża, klimatyczna i inspirująca.