Heineken przenosi świat reklamy w nowy wymiar. Ciekawe, co powiedziałby obecny i co powie przyszły Premier na wizerunek Polski, który jest promowany w najnowszym spocie producenta kultowego piwa.

Poniżej znajdziecie 3 częściowy film i trailer produkcji. To obraz który zmieni waszą opinię o polskiej rzeczywistości. Film mówi nam jak bardzo nietypowa może być przygoda, której doświadczymy w Polsce. Co więcej to spot, który zmienia świat reklamy. I to na dobre. Rewolucja na miarę kultowej reklamy "1984" firmy Apple promującej model Macintosh.

Od teraz Polska nie będzie się kojarzyć jedynie z Żubrami, Chopinem i Kopalnią Soli w Wieliczce. Polska to odjazdowa i kreatywna przygoda, której się nie spodziewacie.

Cykl reklam piwa Heineken oferuje nam niezwykłą dawkę adrenaliny i pobudza szare komórki do walki z narodowymi uprzedzeniami i fałszywymi wyobrażeniami.

Polska jawi się jako kraj, w którym na dzień dobry jesteś zrzucany ze spadochronu przez ekipę przebranych klaunów. To doświadczenie, które towarzyszy wizycie przybysza z RPA w naszym kraju. Abstrakcyjne, oryginalne i przełamujące wszelkie stereotypy. Zachęcamy do przesyłania spotu z filmem waszym znajomym. Polska zyskała bardzo pozytywny i oryginalny wizerunek. Czy Heineken zrobił dla promocji naszej ojczyzny więcej od polityków z wielkimi hasłami na sztandarach ?

Który z zaprezentowanych poniżej spotów wydaje wam się najciekawszy ?

Zachęcamy do dyskusji na facebook.com/portaltrendz