Pokaz promujący współpracę Donatelli Versace z sieciówką H&M odbył się w Nowym Jorku, nad rzeką Hudson. Nie zabrakło na nim gwiazd takich jak Jessica Alba, Uma Thurman, Linda Evangelista i Helena Christensen. Pokaz uświetniły występy Prince’a i Nicki Minaj.

Kolekcja Versace dla H&M jest esencją tego z czego słynie marka, czyli motywów roślinnych, krzykliwych kolorów z przewagą różu i błękitu i ćwieków, czyli przepychu na przekór światowemu kryzysowi. Sama Donatella określiła tą kolekcję jako przegląd najlepszych projektów Versace od początku lat 90 – tych.

Projektantka jest zdania, że ubrania z tego okresu wyglądają bardzo współcześnie, dlatego chciała to podkreślić w swojej kolekcji.

"To co mnie bardzo cieszy we współpracy z H&M jest możliwość dotarcia do tłumu młodych ludzi, którzy poszukają inspiracji" – wyjaśnia projektantka tłumacząc decyzje o stworzeniu kolekcji dla sieciówki. Rzecznik H&M Polska, Ewa Jarzemska stwierdza, że firma wybierając projektanta do kolejnej kolekcji, chce przede wszystkim zaskakiwać swoich klientów.

W Polsce kolekcja Versace dla H&M jest dostępna w sprzedaży od 17 listopada. Czy tak odważne kreacje znajdą swoich zwolenników w naszym kraju? Tłumy pod warszawskim H&M czekające od 4 nad ranem w dniu premiery kolekcji pokazały, że magia marki jak najbardziej działa.

Autor: Sophie