Obecnie na rynku gier video walczą między sobą 3 konsole: Xbox 360, Playstation 3 i Nintendo Wii. W Polsce Nintendo nie odgrywa większego znaczenia. Co więcej przez wysokie ceny staje się coraz mniej popularne. Prawdziwa konkurencja trwa między Playstation i Xboxem. Chociaż obydwie konsole mają wady i zalety to trzeba przyznać, że Playstation wygrywa pod względem kampanii reklamowych. Na pewno nie są one skierowane do dzieci. Z drugiej strony w reklamie głównie chodzi o to żeby szokować człowieka i nie pozostawić go obojętnym. Playstation 3 reklamuje się jako konsola mocna pod względem technologicznym ale pod względem wizualnym nie do końca nam wszystko pasuje. I tak przystojny mężczyzna, z klatką piersiową niczym Apollo ma nie do końca urodziwego penisa. Tak naprawdę jest to kciuk! To się nazywa szok reklamowy. Obecnie ukazała się najnowsza kampania reklamowa. Tym razem Playstation zdecydowało się wykorzystać tło historyczne świata.

Co powiecie na transplantację krwi od nazisty? Dla kobiet proponujemy przeszczep serca od Joan of Arc. Jak widać kampanie reklamowe nie są skierowane do przeciętnego odbiorcy. Dzieci na pewno nie będą zadowolone. A jak Wam się podobają kampanie reklamowe jakie jest Wasze zdanie na ich temat?