To tylko kilka powodów czemu twój brzuch jest duży.
Jednak pracy, co za tym idzie trybu życia, się nie zmieni. Jeżeli będziesz uważał na to co jesz, już teraz w ciągu 6 tygodniu możesz mieć całkowicie płaski brzuch, bez większego wysiłku. Mówi się, że jesteś tym, co jesz. Teraz bez dodatkowych ćwiczeń będziesz mógł osiągnąć bardzo dobre, oczekiwane efekty.
Według przeprowadzonych badań ludzie, którzy odrzucili złe nawyki żywieniowe i zaczęli jeść zdrowo w ciągu pierwszych 15 tygodni stracili średnio prawie 8 kg. To o zaledwie 1,5 kg mniej niż osoby, które oprócz tego zaczęły trenować!

Na początek koniecznie musisz zrezygnować z produktów bogatych w cukry proste, które gwałtownie podnoszą poziom cukru we krwi. Jednym z nich jest właśnie chleb, zwłaszcza jasny. Dlatego staraj się w ogóle ograniczyć chleb, lub jeść tylko żytni.

Twój organizm potrzebuje dużo białka oraz tłuszczów. Dlatego nie zapominaj w swoim dziennym menu o rybach, chudym mięsie, jajkach, orzechach, jogurtach, oliwie, serach wiejskich, sardynkach.

Kolejnym krokiem do osiągnięcia wymarzonego brzucha są warzywa!
Jedzenie warzyw podczas każdego posiłku, lub jako przekąski wzmacnia twój system odpornościowy, dostarczając sobie witamin i składników mineralnych, które są niezbędne do przyspieszenia metabolizmu tłuszczu.


Niestety na jakiś czas musisz zrezygnować z większości alkoholi. Najlepiej pić wino, zarówno białe, jak i czerwone!
Pamiętaj o picia co najmniej 2litrów wody dziennie!