Piccolo Tesoro, czyli „mały skarb”, to polska marka ubranek dziecięcych, która powstała z pasji do mody. Jej pomysłodawczynią jest Katarzyna Smolewska, absolwentka wydziału Projektowania Ubioru Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi.
To, co wyróżnia jej ubranka na rynku innych propozycji dla najmłodszych, jest to, że do produkcji wykorzystuje wysokiej jakości 100-procentową bawełnę, a wszystkie nadruki wykonane są farbami ze specjalnym atestem. Każde ubranko wykonane jest według najwyższych standardów, ale też trendów w modzie. Ma wyjątkowy, wyróżniający się design, inspirowany modą francuską i włoską. W ramach danej kolekcji firma oferuje atrakcyjne grupy kolorystyczne, które pozwolą umiejętnie dobrać ubranka w zestawy. Obecnie Piccolo Tesoro to głównie ubranka dla dzieci do 5 lat, ale w przygotowaniu są modele dla starszych maluchów oraz kolekcja przeznaczona specjalnie dla niemowląt.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity


Więcej informacji:

Małgorzata Maier
Specjalista ds. Public Relations
Tel. (22) 311 70 13
Kom. 691 470 645
malgorzata.maier@bluecity.pl