W Centrum Handlowym Promenada, przy ulicy Ostrobramskiej 75C, otwarto kolejną restaurację Burger King w Warszawie. Jest to już piąty lokal tej sieci w stolicy. Pozostałe cztery zlokalizowane są w CH Złote Tarasy, CH Arkadia, CH Janki oraz przy Al. Krakowskiej 61. Wraz z otwarciem nowej lokalizacji w Warszawie, liczba restauracji Burger King w Polsce wzrosła do 14.

Sztandarowy produkt Burger King, burger WHOPPER®, wyróżnia się spośród innych tego typu produktów oferowanych na polskim rynku 2 cechami: sposobem przygotowania, czyli grillowaniem na ogniu oraz możliwością dobierania składników, zgodnie z zasadą HAVE IT YOUR WAY. Podstawowymi składnikami WHOPPER’a są: grillowana na ogniu wołowina, dojrzałe pomidory, świeża sałata, majonez, keczup, cebula i plasterki marynowanego ogórka. Jednak każdy klient może wybrać inne składniki, według swoich upodobań smakowych
i dietetycznych. WHOPPER’a można zjeść w zestawie z napojem i frytkami
(za 13,99 złotych) lub cieszyć się wyłącznie samym burgerem za 8,49 złotych.

Oprócz burgerów z wołowiny, w ofercie Burger King znajdują się kanapki
z kurczakiem (np. Tendercrisp BBQ za 8,49 złotych), przekąski (np. krążki cebuli za 3,99 złotych) oraz sałatki (np. Big Garden za 8,19 zł) i desery (X-Cream Sundae za 4,99 złotych).

„Jest to już czwarta restauracja Burger King otwarta w ciągu ostatnich 3 miesięcy w Polsce. Warszawskich fanów naszych burgerów z pewnością ucieszy fakt, że wreszcie zawitaliśmy na prawobrzeżną część stolicy” – mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King.

WHOPPER® powstał ponad 51 lat temu i szybko stał się kultowym burgerem
na całym świecie. Również w Polsce ma dużą rzeszę swoich fanów, którzy doceniają świeży, przygotowany specjalnie na ich zamówienie produkt.

Marką Burger King w Polsce zarządza spółka AmRest. W ostatnich miesiącach otwartych zostało kilka nowych lokalizacji sieci Burger King: w Poznaniu, Krakowie, Legnicy i Lubinie