Najnowsza kolekcja marki Every Nature inspirowana stylem lat 30. i 50. to propozycja mody retro – szykownej, dostojnej, perfekcyjnej. Charakterystyczna dla trendu vintage fuzja kobiecości i delikatności z jednakowo mocnym akcentem męskiego minimalizmu oddaje charakter kolekcji Every Nature utrzymanej w klimacie wzorcowej elegancji.

– Męski szyk, podkreślony perfekcyjnymi krojami, prostymi fasonami i klasyczną paletą barw, eksponuje zmysłowość, tajemniczość i siłę kobiety w biznesie. Wyrafinowana moda vinatge od Every Nature jest ukłonem w stronę perfekcyjnej elegancji – mówi Piotr Berliński, właściciel Every Nature. Oferta marki obejmuje m.in. klasyczne koszule, dwurzędowe marynarki i kamizelki oraz kobiece sukienki, żakiety, spódnice, które dostępne będą w sklepie internetowym www.sklep.everynature.pl już w sierpniu.

Total Look
Ubieram się nie dla zdjęcia, nie dla mody, nie dla publiczności, nie dla mężczyzny – mawiała Marlena Dietrich, ikona tamtych lat. Wizerunek kobiety i styl, jaki prezentuje dzięki perfekcyjnej kreacji, powinien być wynikiem indywidualnych potrzeb, odzwierciedleniem osobowości, własnych wyborów jedynie dostosowanych do sytuacji, bardziej lub mniej formalnych. Celem Every Nature jest zapewnienie kobiecie stroju na każdą okazję – eleganckiego, ale z gwarancją komfortu noszenia, kobiecego, ale z urokiem chłopczycy, biznesowego i casualowego zarazem. Najnowsza kolekcja Perfect Look 2010/2011 to propozycja total look dla każdej bizneswoman oparta na doskonałym rzemiośle krawieckim, perfekcji detalu oraz klasycznej gamie kolorystycznej eksponującej m. in. biel, odcienie szarości i niebieskości, granat i czerń. Inspiracja stylem vintage pozwoliła stworzyć kolekcję, która udowadnia, że idealna synergia między zmysłowością kobiety, a siłą mężczyzny w świecie mody jest możliwa.

Moda Basic
Bazą dla powstania projektów Every Nature była moda basic, czyli ponadczasowa klasyka ciekawych propozycji ubrań, które w stylizacjach solo są przykładem znakomitego wykorzystania minimalizmu
w modzie, a w kombinacjach kolorystycznych i różnorodnych fasonów dają efekt oryginalny
i szykowny. Perfect Look jest kolekcją niezwykle klimatyczną, bazującą na kontrastach
i geometrycznych krojach, które tworzą rozpoznawalny już styl Every Nature. W kolekcji znajdziemy białe koszule z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań krawieckich, zdobione kołnierzykiem typu botton down, łączone z czarnymi lamówkami lub z podszewką w rozmaite wzory oraz zmysłowe sukienki wykończone satyną, koronką lub subtelnymi marszczeniami, delikatnie opływające sylwetkę.
Every Nature oferuje również perfekcyjnie skrojone, dwurzędowe marynarki i kamizelki z lekko wydłużanym tyłem a’la frak, wprowadzające do kolekcji odrobinę mody military, i prosty krój spodni jako nieco męski design idealny dla kobiety sukcesu.

Podstawowe atuty kolekcji Perfect Look 2010/2011 to modowy profesjonalizm oraz indywidualny
styl, odpowiedni w każdej sytuacji: na formalne spotkania, codzienną wygodę i romantyczną randkę.

Every Nature
Every Nature to marka odzieżowa, której kolekcje zaprojektowane są dla kobiet aktywnych, dynamicznych, poszukujących indywidualnego stylu w strojach funkcjonalnych i zgodnych
z dominującymi trendami. Każda kolekcja oferuje dwie linie damskie: classic, dla kobiet ceniących nowoczesną elegancję, oraz casual, czyli propozycje idealne na mniej formalne okazje, jednak pozostające w klasycznych krojach i stonowanej palecie barw. Wysoka jakość oraz szeroki asortyment kreacji prezentujących najnowsze trendy sprawiają, że marka jest rozpoznawalna i nieustannie poszerza grono lojalnych klientek. Firma dynamicznie się rozwija, a uruchomiony w marcu sklep internetowy www.sklep.everynature.pl zapewnia marce zasięg ogólnopolski. Every Nature współpracuje również z butikami na terenie całej Polski oraz zagranicą, m. in. w Niemczech, Czechach, na Litwie, Łotwie, Ukrainie i Węgrzech.