Mogą wziąć w nim udział indywidualni designerzy, studia projektowe, agencje reklamowe oraz producenci.
Mimo, że najczęstszymi kategoriami są napoje i jedzenie, wśród nadesłanych prac były również opakowania związane z pielęgnacją naszego ciała, luksus (perfumy, kosmetyki, biżuteria, wina, limitowane edycje), oraz inne produkty jak: elektronika czy środki czystości.
Główną nagrodę „Diamond – najlepszy w roku 2008” otrzymał szampan Piper Heidsieck - Rosé Sauvage, którego ''opakowanie'' zaprojektował duet Viktor and Rolf.
Drugie miejsce, czyli Platinium dostały butelki: Coca-Coli, Tesco Tortilla Chips, produkty Schwarzkopf Professional - OSiS+ Design Mix, opakowanie proszku Spark, japońskie sake Yaoki. Natomiast nagroda Gold została przyznana dla napoju Gloji, wodzie Evian oraz sosom firmy Guzman Y Gomez.
Wszystkie prace świadczą o bardzo wysokim poziomie w projektowaniu opakowań dla różnego rodzaju produktów. Nawet firma Tesco potrafi być kreatywna!