Wielu fotografów przekracza cienką linię miedzy komercja a spełnieniem artystycznym. Środowiska twórcze potępiają fotografów oskarżając ich o "sprzedawanie się" podczas pracy w reklamach lub dla uznanych marek. Niewielu jednak wie, że często praca dla większej marki, oznacza większy budżet oraz w zależności od klienta może również oznaczać, że fotograf ma możliwość by myśleć i tworzyć na znacznie większą skalę i zobaczyć wyniki korzystając z większej popularności. 
Jeden z takich właśnie fotografów, którym udało się doprowadzić do połączenia wizji artystycznej oraz stworzenia naprawdę wyjątkowych elementów pracy dla powszechnie szanowanych marek to Paco Peregrin z Almeria z Hiszpanii. Studiował na wydziale Sztuk Pięknych Uniwersytetu w Sewilli w Hiszpanii, kariera fotograficzna Peregrin's rozpoczęła się po zainteresowaniach w teatrze, malarstwie, projektowaniu i komunikacji.

Peregrin zaczął tworzyć własny styl fotografii, łącząc wszystkie twórcze doświadczenia z bystrym okiem do biznesu. W oparciu o najnowsze trendy mody, z zamiłowaniem do jaskrawych kolorów i zmian w charakteryzacji, styl Peregrina nazywamy konceptualnym. Każdy obraz jest myślą zarówno fotografa jak i dyrektora artystycznego dostarczając oryginalnych wyników, które wprost wyskakują na stronach, ekranach i tabloidach,

Jego lista klientów jest zróżnicowana i niekiedy zaskakująca, pokazuje jego chęć do pracy z wieloma produktami, usługami i stylami takimi jak Nike, Diesel, Adidas, Lee, Gant, Mazda, Toyota, Levi's, Carlsberg i Cosmopolitan TV. Peregrin również podejmuje się realizacji zdjęć dla magazynów takich jak jak Glamour, Zink, Rolling Stone, Vision, Vanity Fair, Neo2. Ostatnio zdobył Gold Award Lux w kategorii moda i uroda w 2008 roku. Wystawia swoje prace regularnie i stał się uznaną osobowością hiszpańskiej społeczności.

Peregrin prowadzi również regularnie warsztaty fotografii mody w Hiszpanii co dowodzi iż biznesu może współistnieć z ekspresją twórczą!