Marc Jacobs oglądając szósty sezon reality show „RuPaul's Drag Race”, zauważył wysokiego, przystojnego chłopaka, która miał na sobie sweter jego projektu. Dwa lata później Dan Donigan, występujący pod pseudonimem MILK, został najnowszym odkryciem projektanta. Teraz wystąpi jako model w kampanii reklamowej Marc Jacobs wiosna 2016.

„Kampania reklamowa w tym sezonie to seria powiązanych ze sobą zdarzeń,  narracja wizualna”, napisał Jacobs na Instagramie. „To osobisty pamiętnik, opowiadający o ludziach, którzy mnie zainspirowali i nadal inspirują, otworzyli mój umysł na różne sposoby patrzenia i myślenia”.

Donigan to były pracownik  projektanta, pracujący wcześniej w sklepie w Provincetown. Jacobs chwali chłopaka za „wyjątkową, artystyczną wrażliwość drag queen”. Natomiast sam Donigan  na koncie na Instagramie napisał „Jestem szczęśliwy, że jestem dziwakiem… jestem dumny, że zostałem twarzą kampanii Marc Jacobs wiosna 2016. Dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się, by moje niewiarygodne marzenie spełniło się!”.

Obok Donigana w kampanii wzięli udział: transseksualny reżyser i producent Lana Wachowski, Bernhard, Bette Midler i dwie modelki Kiki i Weronika.