Japan Post zorganizowała ciekawą kampanię, polegającą na możliwości zaprojektowania własnych znaczków pocztowych z wykorzystaniem swoich fotografii.

Całej operacji dokonać można za pośrednictwem strony internetowej japońskiej poczty, mając do wyboru wielkość i wartość znaczka pocztowego. Okres wprowadzenia nowej usługi jest nie przypadkowy, ponieważ w tradycji japońskiej mocno zakorzeniony jest zwyczaj wysyłania kartek noworocznych. Z pewnością ozdobienie ich takim spersonalizowanym, znaczkiem będzie bardzo popularne w Japonii tego roku. Zapewne w dobie wszechobecnego Internetu, otrzymanie listu ze znaczkiem pocztowym z wizerunkiem bliskiej osoby będzie czymś wyjątkowym i wiele znaczącym.

Kto by się spodziewał, że najbardziej zakręcony na punkcie nowych technologii naród, będzie chciał spopularyzować tak tradycyjną formę kontaktu, jak korespondencja listowna. Zobaczymy, jak wielu Japończyków naciśnie like button dla tego pomysłu.

 

Autor: Arkadiusz Szymański