Konsumpcja jest przejawem XXI wieku a tym samym zmieniających się trendów. To co kiedyś wydawało nam się kiczem teraz jest sztuką, która zdobywa rzesze wielbicieli. Coraz częściej możemy zobaczyć osoby, które poprzez noszenie różnych ciekawych rzeczy starają się wyrazić swoje emocje. Reklamy w XXI wieku stają się nie tylko emocjonalne ale są przede wszystkim dużo ciekawsze i pobudzają użytkownika do myślenia. Bardzo często nawet nie zdajemy sobie sprawy, że patrząc na billboard nie patrzymy na zwykły obraz ale na sztukę nie koniecznie dla mas. Kiedy klienci stają się dużo bardziej odporni na różne chwyty reklamowe, firmy tworzące starają się cały czas wymyślać coś nowego. To co jest ekstrawaganckie staje się tym samym dużo ciekawsze i bardziej pożądane.

Dlatego współczesne reklamy są niezwykle kreatywne i pobudzają użytkownika do myślenia. Marketing staje się nową odnogą sztuki, która kusi coraz więcej osób do działąnia na tym polu. Często rezultaty są naprawdę ciekawe jak np. reklama kredek czy też swego rodzaju anty-reklama Mcdonalda. Ich głównym zadaniem jest pobudzać nas do myślenia i sprawić, żebyśmy patrzyli na reklamę w szerszy sposób niż tylko pod postacią chwytu marketingowego. Zobaczcie sami nasze propozycje i oceńcie co o nich myślicie czy są dla Was inspirujące czy może totalnie tandetne?