Madonna wie jak zarabiać pieniądze i robi to w znakomity sposób. Artystka nie tylko utrzymuje się na pierwszych pozycjach na poplistach od 30 lat to cały czas zaczyna nowe biznesy. Piosenkarka nie boi się żadnych wyzwań, ani tańca na rurze w klubach nocnych czy kochanków dwa razy młodszych. Jej styl życia od początku był bardzo kontrowersyjny. Trzeba przyznać, że jest ona bardzo silną osobą, która zawsze chce mieć wszystko po swojemu. Pracownicy narzekają na jej ciężki charakter, aż nie wytrzymują i odchodzą. Jednak to właśnie projektanci mody Domenico Dolce i Stefano Gabbana zaproponowali jej współpracę przy projekcie okularów przeciwsłonecznych. Linia MDG, czyli Madonna Dolce Gabbana to kolekcja sześciu ekskluzywnych okularów, których cena będzie od 750 do 870 złotych.
Oczywiście Madonna od razu podpisała kontrakt z Dolce & Gabbana na kampanie zdjęciową, w której reklamuje okulary.
Okulary niestety nie prezentują dobrego design. Wyglądają jak sprzed lat, nie prezentują nic nowego, ani świeżego. Zero ciekawej formy czy dodatków. Spodziewaliśmy się troszkę więcej po tej współpracy. Piosenkarka już wcielała się w rolę projektantki, gdy tworzyła kolekcję ubrań dla szwedzkiego koncernu H&M. Jednak i wtedy artystka nie popisała się swoimi talentami estetycznymi.
Madonna powinna zostawić modę i film w spokoju. Najwyraźniej nie można być we wszystkim dobrym, a nawet przeciętnym.
Co Wy o nich sądzicie?