Rok 1973, Hamburg. Jill Sander prezentuje swoją pierwszą kolekcję. Marynarki, kostiumy i płaszcze dla nowoczesnych kobiet. Dla pokolenia bussiness woman, które właśnie rozpoczęło inwazję na rynek pracy.
W sześć lat później pojawiają się zapachy sygnowane nazwiskiem Sander. Noszą nazwy Pure Woman i Pure Man.
Otwarcie butiku w Paryżu, w 1993 roku pozwoliło Jill Sander wkroczyć do międzynarodowego świata mody, a butik w Milanie.
Potem przyszedł czas na podbój Ameryki, a także męskiej części klientów (pierwsza kolekcja dla mężczyzn powstała w 1997 roku).
Dziś dyrektorem kreatywnym marki Jill Sander jest Raf Simons, dowodzący butikiem w Nowym Jorku.
Propozycja Jill Sander na najbliższy sezon w kategorii akcesoria to linia fantastycznych okularów w stylu retro.
Znajdziemy wśród nich wszelkie możliwe kształty i rozmiary. Kolorowe, czarne, z okrągłymi i kanciastymi oprawkami.