Nie jest tajemnicą, że Stuart Vevers, były dyrektor kreatywny Loewe, a od ponad roku pracujący dla  Coach, stara się odmłodzić postrzeganie marki. Podczas New York Fashion Week zaprezentował kolekcję Coach wiosna lato 2015 pełną kolorowych futerek, printów, postaci z kreskówek na koszulkach, swetrach i akcesoriach. Każde z tych ubrań mogłoby śmiało wypełnić szafę niejednej nastolatki.

Vevers poszedł jednak dalej i postanowił młodzieńczy styl życia charakteryzujący markę przenieść do kampanii promującej kolekcję. Wybrał podczas castingu młodziutkie gwiazdy do nowej kampanii, w której zadebiutują w nadchodzącym sezonie. Zdjęcia do nowej kampanii wykonał Mikael Jansson, zaś za stylizacje odpowiadał Karl Templer.

Zwerbowani natomiast zostali muzycy Zoë Kravitz i Banks, którzy ostatnio zrobili dużo szumu w branży. Zespół Lolawolf, w którym występuje Kravitz, będzie poprzedzał występy Miley Cyrus podczas jej australijskiego tournée. Kolejną twarzą Coach została Odeya Rush, izraelsko-amerykańska aktorka, znana z roli w filmie „The Giver” (Dawca) oraz Christopher Abbott, znany z popularnego formatu HBO „Girls”. Zdjęcia utrzymane są w czarno-białej konwencji i niewątpliwie mają klimat. Dobra zmiana wizerunku Coach.