Oprócz standardowych dodatków do kobiecej garderoby takich jak torebki czy biżuteria, każda prawdziwa kobieta posiada też perfumy. Podobnie jak moda, zapachy zmieniają się sezonowo. Poniżej- kilka nowych propozycji na sezon jesień/zimna 2009/2010. 

Hasło kampanii reklamowej Estee Lauder Sensuous „ każda kobieta nosi go na swój sposób”, najlepiej odzwierciedla charakter tego nowego zapachu . Ponadczasowy urok, kobiecość oraz zmysłowość to kategorie interpretowane na wiele sposobów. Każda z nas posiada te cechy, jednak w różny sposób są one widoczne. Perfumy Sensuous mają pokreślić najbardziej fascynującą stronę damskiej natury. Aby je uchwycić firma Estee Lauder stworzyła nową kategorię zapachów opartych na nucie drzewnej. W tym przypadku jest ona aksamitna, ciepła i niezwykle pociągająca. Mieszanka aromatu żywicy, elementów kwiatowych, drzewa sandałowego, czarnego pieprzu oraz miąższu mandarynki tworzy niezwykłą jesienną kompozycję. Cena 250zł/50ml.

DKNY Delicious Art to nowa limitowane edycja znanych już perfum. Zapach opiera się przede wszystkim na aromacie amerykańskiego jabłko, stworzonego specjalnie dla DKNY. Mieszanka zielonego ogórka, grejpfruta, elementów kwiatowych, drewna sandałowego oraz białego bursztynu tworzy świeży, bardzo energetyczny zapach. Perfumy dostępne tylko w perfumeriach Douglas. Cena: 210zł/50ml. 
Shinseido Zen to limitowana propozycja zapachu na jesień/zimę. Perfumy zawierają woń szlachetnych kwiatów, bursztynu oraz ekskluzywnej wanilii. Są radosne, ciepłe oraz eleganckie. Cena: 260zł/50ml.
Najnowszą propozycją Guerlaina jest zapach Idylle. Podobnie jak większość jego kompozycji, jest wyjątkowo zmysłowy i kobiecy. Głównym składnikiem jest specjalnie wyselekcjonowana bułgarska róża. Pozostałe aromaty to jaśmin, frezja, lilia, cyprys i piżmo. Na uwagę zasługuję wyjątkowy kształt flakonu, zaprojektowany przez Guerlaina. Perfumy dostępne w Polsce od października. Cena: 377zł/50ml