Brytyjska modelka tym razem zaprojektuje kolekcje torebek dla francuskiej marki Longchamp. Kolekcja ma trafić do sprzedaży 11 lutego.

Kate Moss skończyła w styczniu 36 lat, co w tej branży oznacza już emeryturę. Mimo to pozostaje wciąż aktywnie działającą w dziedzinie mody, nie brakuje jej ani pomysłów ani nowych propozycji. Po udanej współpracy dla Topschopu, z którym od kilku lat pracowała projektując ubrania, po wypuszczeniu na rynek perfum sygnowanych swoim nazwiskiem, przyszła kolej na torebki.

Do tej pory brytyjska modelka przez 4 lata była twarzą kampanii reklamowych francuskiej firmy. W roli twarzy Longchamp zastąpiła ją Sasha Pivovarova, a Kate Moss teraz zajmie się projektowaniem dla nich własnej linii torebek. Brytyjka pracuje nad swoją kolekcją z Sophie Delafontaine – dyrektorem artystycznym marki. Plany są dalekosiężne i przewidują stworzenie przez Moss dla Longchamp dwóch kolekcji rocznie.

Wystarczy mieć znaną twarz, żeby projektować dla światowych marek? Choć można się już przyzwyczaić do kolekcji tworzonych przez znanych celebrytów, wokół których powstaje więcej zamieszania niż są tego warte, z projektowaniem Kate Moss jest jednak inaczej. Znając jej wyczucie i kreatywność linia torebek jej autorstwa na pewno odniesie sukces