26 maja marka Cubus w swoim firmowym salonie w Galerii Mokotów zaprezentowała mediom swoją nową twarz – nowy koncept wnętrz, a także jesienno-zimową kolekcję. Ekscytujące modowe inspiracje 
z zaciekawieniem oglądało liczne grono stylistów, dziennikarzy oraz zaproszonych gości. Przy lampce szampana można było wysłuchać Agnieszki Żebrowskiej - Dyrektor Marketingu – opowiadającej 
o jesiennych trendach Cubus, a także zmianach zachodzących w firmie.
Kolekcja Cubus jesieńzima 2010 to przede wszystkim mix najnowszych trendów i różnorodność stylów. Głównym tematem jest dżins, zwłaszcza wariacje na temat super wąskich denimowych spodni w różnych odcieniach kolorystycznych. Projektanci marki zadbali o smaczki – uwagę zwracają dżinsy 
z elementami skóry oraz akcentami motocyklowymi. Znaczną część kolekcji stanowią denimowe sukienki, koszule i kurtki – zgodnie z trendem top to toe jeans look.
Krata jest kolejnym mocnym trendem w kolekcji. Obecna jako dominujący deseń na koszulach, zarówno tych krótkich, przylegających do ciała, jak i tunikach czy koszulach totalnie oversizowych, stylizowanych na męskie.

W tym sezonie styliści Cubus proponują kratę łączyć z kratą - powraca ona również na szortach, swetrach 
i akcesoriach. Kolejnym tematem sezonu jest armia z charakterystycznymi spodniami bojówkami, militarnymi kurtkami i koszulami z pagonami. Dla uzyskania bardziej kobiecego looku elementy wojskowe zestawiamy 
z mocno kobiecymi. Romance, ostatnia proponowana przez Cubus linia, to koronki, kwiaty i kobiece detale. Kolory są łagodne, pudrowe, nieoczywiste, sylwetka dopasowana, ale też szeroka. Elementy charakterystyczne tematu obok zwiewnych sukienek i tunik, to przyjemne w dotyku duże wełniane kardigany o różnych splotach 
i długościach.
W kolorystyce jesiennej kolekcji dominują neutralne barwy: camel, beż, szarość, off-white, pudrowy róż i brąz, ale też zawsze ważna czerń. Dodatkiem do militarnej zieleni są niebieski, lila i czerwień. 
Definiując kolekcje Cubus można je określić jako Casual Jeans Wear. Linia modowa bardzo szybko zmienia się w każdym sezonie, często pojawiają się nowe style i kroje. Oferujemy równie linię Basic na każdym z działów. Linia ta zmienia się w każdym sezonie, świetnie oddaje kolorystykę i detale obowiązujące w każdym z sezonów. 

Nowa aranżacja wnętrza została zaprojektowana i rozbudowana w taki sposób, aby dać klientom unikalne doświadczenia zakupowe. Nowy koncept Cubus jest łatwy w zrozumieniu, sprzyja Klientowi - wszystko jest jasne, proste i przejrzyste. Dominująca kolorystyka to czerń oraz biel z silnymi kolorystycznymi akcentami (zieleń, żółty, pomarańczowy). Rozmieszczenie regałów z kolekcją daje wrażenie przebywania w butiku. Bielizna jest wyeksponowana w specjalnych regałach z dodatkowym oświetleniem. Dodatkowy system przechowywania został zastosowany do promocji bielizny i akcesoriów (np. zimowych) – kolekcje są umieszczane w koszach 
o nowoczesnym designie. Kasy znajdują się w centralnym punkcie sklepu – mają okrągły kształt, są utrzymane 
w kolorystyce czerni, wyróżnia je dywan o intensywnym kolorze. Wszystkie nowo otwierane sklepy są adaptowane wg nowego konceptu, natomiast sklepy wyposażone w dotychczasowy system mebli będą sukcesywnie przebudowywane. Docelowo wszystkie sklepy będą zaaranżowane zgodnie z nowym konceptem. Firma będzie prowadzić analizy wpływu zmian w wystroju i aranżacji sklepów na obroty i w miarę możliwości będą implementowane udoskonalenia. 
Obecnie w Polsce marka ma już 5 sklepów z nowym konceptem (Galeria Jurajska w Częstochowie, Galeria Sfera w Bielsku-Białej, Galeria w Rumii, oraz Port w Łodzi). Sklep Cubus w Galerii Mokotów jest pierwszym tego typu sklepem w Warszawie