Projektant domu mody Gucci,  Alessandro Michele, rozwija się i poszerza zasięg swojej działalności. Nie skupia się wyłącznie na projektowaniu kolekcji ubrań, ale tworzy nowy design na potrzeby akcesoriów do wystroju i wyposażenia wnętrz, zarówno do domu, jak i biura.

Dom mody Gucci wyszedł na przeciw wizji  i pasji swojego czołowego projektanta, umieszczając jego projekty w swoim sklepie internetowym.

Korzystając z okazji, zmieniono layout strony internetowej Gucci. Wprowadzono nową zakładkę redakcyjną, dołożono więcej zdjęć i poprawiono funkcjonalność oraz intuicyjność strony dla przeglądających.

Strona Gucci.com została ożywiona teledyskiem promującym nową kampanię. Modele i modelki tańczą w wystylizowanej rezydencji, w ubraniach z kolekcji Gucci. Zabawne i lekkie przedstawienie idei, że moda Gucci jest nie tylko przeznaczona na wybieg, ale także do normalnego życia.

Redakcja strony Gucci.com prowadzona jest teraz w oparciu o szeroko rozumianą publicystykę i blogi. Redaktorzy mają nawiązywać z czytelnikami emocjonalny kontakt i w ten sposób utożsamiać ich z marką.

Nie możemy zapominać, że głównym celem Gucci.com jest jednak sprzedaż produktów. Spece od tworzenia stron internetowych uważają, że zmiany na ich stronie powinny iść zdecydowanie dalej. Jeżeli znana marka chce trafić do młodego pokolenia, musi być bardziej odważna i innowacyjna w swoich rozwiązaniach.