Już za 2 tygodnie koniec roku. Chociaż obecnie powinien być zastój w różnych kampaniach reklamowych, to jednak w świecie mody dzieje się coraz więcej. Wczoraj pisaliśmy o bardzo ciekawej kampanii reklamowej Dior. Spoty reklamowe są bardziej filmikami krótkometrażowymi, w których jest opowiedziana zupełnie inna historia. Tymczasem Dolce&Gabbana do swojej najnowszej kampanii reklamowej zatrudniło Madonnę. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że Madonna znowu kipi seksapilem. Co ciekawe jej anorektyczny wygląd uciekł w niepamięć. Być może jest to zasługa Phosothopa, z drugiej strony Madonna jest tutaj przedstawiona w zupełnie innym świetle. Wszystkie zdjęcia są wykonane w kuchni co daje nam poczucie bezpieczeństwa. Całą kampania jest utrzymana w konwencji włoskiego neorealistycznego kina, dzięki czarno białym zdjęciom klimat jest jeszcze lepiej oddany.

Takiej Madonny jak w kampanii Dolce&Gabbana jeszcze nie znaliśmy- jest prawdziwą panią domu przygotowującą posiłek. Sami projektanci Domenico Dolce i Stefano Gabbana podkreślają: Madonna w kampanii reklamowej jest naszym prawdziwym marzeniem! A Wam jak podoba się nowy wizerunek gwiazdy popu?