W IV edycji badania konsumenckiego realizowanego przez Przegląd Reader`s Digest. Ponad połowa czytelników Reader`s Digest, wśród których zostało przeprowadzone badanie, wskazała markę Nokia jako najchętniej kupowaną markę telefonów. Uroczystość wręczenia certyfikatów Produkt Roku odbyła się 15 stycznia br. w Warszawie.

Badanie Reader`s Digest, mające na celu wyłonienie najbardziej preferowanych przez konsumentów produktów w 36 kategoriach, organizowane jest w Polsce od 2005 roku. Uczestnikami badania są czytelnicy Przeglądu, spontanicznie wybierający najchętniej kupowane przez nich marki produktów. Patronem merytorycznym badania Produkt Roku 2008 jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan. 

„Cieszymy się z tytułu przyznanego przez czytelników Reader’s Digest, tym bardziej, że Nokia została nim wyróżniona już po raz czwarty, a więc w każdej edycji badania. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby nasze produkty w dalszym ciągu podtrzymywały zaufanie, jakim konsumenci darzą markę Nokia” – powiedział Robert Siewierski, Country Manager Nokia Poland.



O firmie Nokia
Nokia jest światowym liderem w dziedzinie mobilności, stojącym na czele przemian i rozwoju integrujących się branż internetu oraz telekomunikacji. Nokia oferuje szeroką gamę urządzeń mobilnych oraz usługi i oprogramowanie, które udostępniają użytkownikom muzykę, nawigację, wideo, telewizję, fotografię, gry i mobilne aplikacje biznesowe. Głównym obszarem dążeń firmy jest rozwijanie i wzrost usług internetowych dla indywidualnych użytkowników oraz rozwiązań i oprogramowania dla biznesu. Nokia oferuje także sprzęt, rozwiązania i usługi operatorom sieci telekomunikacyjnych poprzez Nokia Siemens Networks.