Dlaczego Tak łatwo przybieramy na wadze? Nie chodzi o to aby chudnąć, przede wszystkim nie powiększajmy się bezmyślnie!!

1)ROZMAIR MA ZNACZENIE
Zauważyłyście, że trudno znaleźć normalny rozmiar snickersa? Na półkach leżą tylko XXL?
W dzisiejszych czasach coraz więcej z nas nieświadomie powiększa naszej porcje przekąsek co powoduje tycie, coraz większy obwód talii i rosnących problemów zdrowotnych. jeśli więc już sięgacie po słodycze, zadowólcie się normalną porcją.

2)CZEKOLADA
Wielkie tabliczki czekolady mają więcej kalorii niż posiłek ze steku, ziemniaków i brokułów.
Jeśli naprawdę nie możesz oprzeć się pokusie, spróbuj trzymać się gorzkiej czekolady, które ma mniej tłuszczu i cukru, niż mleko.

3)UNIKAJ OSZUKIWANIA NAPADÓW GŁODU 
Masz ochotę pochłaniać wszystko w zasięgu wzroku? Więc co? Nie gań się za to albo co gorsza nie zmuszaj do jedzenia sałaty na najbliższe pięć dni. I tak na końcu skończysz jedząc herbatniki! Pamiętaj, że musiałabyś zjeść około 3500 kalorii aby przytyć jeden FUNT, więc dziwne nadmierna pobłażliwość nie zaszkodzi.

4)PRZEKĄSKI
Dodatkowe chipsy, Cola, M&M'sy które nadrabiasz w ciągu sekund, nie pozostaną dłużne. Trzymaj się przekąski takich jak owoce a sylwetka się odwdzięczy.

5)ALKOHOL
OK, zachowanie abstynencji na dłużej nie jest realistyczne. Ale miej na uwadze, że duży (250 ml) kieliszek wina zawiera średnio 170 kalorii na porcję. Picie jednego kieliszka dziennie (co mieści się w zakresie zalecanego poziomu bezpiecznego picia dla kobiet) dodaje 61,880 dodatkowych kalorii rocznie.

6)NUDA 
Zadzwoń do przyjaciela, idź na spacer lub niech cię pochłonie dobra książka, ale nie jedz dlatego i tylko dlatego, że się nudzisz!!

7)ELIMINUJ TŁUSZCZ
Wszystkie te oznaczone za "złe" tłuszcze, musza odejść! Przetworzone pączki i chipsy odrzuć, ale te znajdujące się w orzechach, nasionach i owocach jak awokado są rzeczywiście dobre dla Ciebie. Mają korzystny wpływ na stężenie tłuszczów we krwi i układu krążenia. Zachowują skórę miękką i zdrową. 
8)KUCHENKI
Wykazano, że zmiana struktury molekularnej naszej żywności, czyni je bezużyteczne w dostarczaniu ważnych składników odżywczych do organizmu.

9)PRZESADA Z CUKREM 
Nadmierne spożycie przetworzonych cukrów może przyczynić się do zwiększenia masy ciała, zmęczenie i senności, często depresji, przedwczesnemu starzeniu się i nadymanie się

10)KOKTAJLE I SOKI
Uważaj na nie! Mieszanie owoców zamiast jedzenia ich w całości oznacza utratę większości obecnego w nich błonnika, co oznacza, że musisz wypić więcej do poczucia sytości. Pamiętaj, 250ml szklanka soku pomarańczowego ma taką samą ilość kalorii jak szklanka coli.

11) ODWODNIENIE
Przy braku wody bardzo łatwo pomylić poczucie głodu z odwodnieniem, Potrzebujesz co najmniej 1,5 litra wody dziennie!