Nicki Minaj mimo młodego wieku wie, jak wykorzystać swoją popularność. Jeszcze niedawno mogliście przeczytać informację o jej najnowszym teledysku "Starships", a tymczasem w Internecie pojawił się spot reklamowy PEPSI z jej udziałem. 
Koncern zaproponował raperce udział w reklamie nowego napoju, który ma „ożywić” nieco sprzedaż, ta bowiem sukcesywnie spada w porównaniu z konkurencyjną marką Coca Cola.

Nicki Minaj - reklama Pepsi

Udział Nicki w spocie PEPSI można uznać za duże wyróżnienie, bowiem jest ona pierwszą przedstawicielką nurtu hip – hop, która będzie uczestniczyła w reklamie znanego napoju. Wcześniej udało się to m.in. Michaelowi Jacksonowi, Britney Spears, Christinie Aguillerze, Pink, Mariah Carrey, Jackowi Chan czy Evie Longorii.

Nicki Minaj - reklama Pepsi

Złośliwi twierdzą, że Nicki Minaj podąża śladami pozostałych gwiazd POP. Refleksję budzi zbyt jednostajny, landrynkowy image gwiazdy, która może być niewiarygodna dla takiego produktu, jakim jest napój, przeznaczony dla młodych, aktywnych, cieszących się życiem ludzi, a takich właśnie widzimy w spocie.

Nicki Minaj - reklama Pepsi

Materiał do reklamy z udziałem artystki nagrywany był aż w Argentynie, a choreografię dla Nicki układał Gil Duldulao.
Dereck Jackson z agencji reklamowej Glu, odpowiedzialny za powstanie reklamy, jakiś czas temu tak opisywał efekty współpracy z raperką: „Zobaczycie spot w przeciągu dwóch kolejnych miesięcy. To reklama nowego napoju Pepsi, który nosi nazwę Pop, a Nicki Minaj jest jego twarzą. To będzie coś naprawdę wybuchowego!”

Nicki Minaj - reklama Pepsi

Pomysł na teledysk reklamowy jest niezły, choć pozbawiony efektu świeżości i unikalności. Podobne zatrzymanie kadru widzieliśmy już wielokrotnie w reklamach samochodów, sprzętu RTV, jogurtu, nie mówiąc o użyciu go w filmach czy teledyskach.

To kolejny zabieg promocyjny, na którym najwięcej zyska Nicki.

Autor: Dorota Bednarek