VOLVO przyzwyczaiło nas do przekraczania granic na rynku reklamy. Dział firmy, który zajmuje się samochodami ciężarowymi prezentował już na trendz.pl rewolucyjne spoty reklamowe.


VOLVO TRUCKS zaprosiło do pracy nad swoją kampanią najlepszych speców od marketingu i wielką gwiazdę kina akcji. To sam Jean Claude Van Damme, który jest symbolem siły, szybkości i braku lęków przez ekstremalnymi wyzwaniami.

Aktor ryzykował życiem. Wyczyn, którego się podjął, zapiera dech w piersiach i mrozi krew w żyłach. To wyzwanie na miarę prawdziwego superbohatera. Jean Claude Van Damme zdaje się zaprzeczać prawom fizyki, utrzymując swoje stopy na lusterkach supernowoczesnych samochodów ciężarowych VOLVO. Co więcej, te pojazdy mkną w przeciwnym kierunku. Gwiazdor z wrodzonym sobie spokojem wykonuje w tym czasie pierwszy w historii ludzkości zarejestrowany "Epic Split".

W tle słyszymy spokojną muzykę i podziwiamy imponujące okoliczności przyrody... Van Damme pozostaje niewzruszony i skupiony jedynie na swoim wyczynie.

"Epic Split" to nowa jakość na rynku reklamy i wyzwań ekstremalnych. To wyczyn, który jest równie trudny, co piękny. Zdaje się balansować na granicy sztuki walki i sztuki współczesnej przez duże S. Mistrzowie tańca współczesnego są podobno zachwyceni pracą ciała superbohatera.

Nie pozostaje nic innego niż zaprosić Państwa do zapoznania się z najlepszym spotem reklamowym tego roku. Do obejrzenia poniżej.