Wrangler zdradza szczegóły swojej kampanii reklamowej na sezon wiosna/lato 2010, zatytułowanej „Red” [Czerwień]. Nowa, odważna i naładowana emocjami kampania to hołd dla pierwotnych ludzkich instynktów. Kobiety i mężczyźni uchwyceni zostali w momentach poddania się chwili, zanurzeni w czerwonej wodzie lub otoczeni chmurą wzbijającego się czerwonego kurzu. Zdjęcia te z pełną siłą ukazują Wranglera – tradycyjną, amerykańską markę odzieży dżinsowej. 

Najnowsza część kampanii Wranglera „We Are Animals” [Jesteśmy zwierzętami], stworzona przez agencję Fred & Farid Paris oraz Jeffa Burtona, zawiera silny ładunek emocjonalny. Adrenalina, napięcie i namiętność niemal rozsadzają każde zdjęcie, a kolor czerwony jeszcze podsyca emocje. Każda postać staje się uosobieniem uwolnionej wewnętrznej siły człowieka, jego zwierzęcym alter ego pozbawionym hamulców. 

Czerwień, która jest przewodnim, dominującym kolorem kampanii, wybrana została ze względu na swoją ekspresję i symbolikę przywołującą na myśl ciepło, namiętność, miłość, siłę, żywiołowość, energię, wyzwolenie - życie. Energia kipiąca z mężczyzn i kobiet widocznych na zdjęciach w zderzeniu z jaskrawą czerwienią tworzy wizerunek marki Wrangler, który stanowi nie tylko obraz, ale wraz z nim niemal i dźwięk, zapach, smak, dotyk... 

Kampania „Red” będzie emitowana w dwóch etapach. W styczniu 2010 r. zdjęcia pojawią się w magazynach modowych oraz specjalistycznych skierowanych do liderów opinii, zbiegając się w czasie z uczestnictwem Wranglera na targach mody Bread & Butter. W marcu 2010 r. rozpocznie się etap kampanii skierowany do konsumentów, obejmujący druk, OOH, nośniki cyfrowe oraz sprzedaż detaliczną. 
Zdjęcia do kampanii powstały w ciągu dwóch dni w kalifornijskim kanionie Tapo. W sesji wzięło udział 12 modeli (6 mężczyzn i 6 kobiet), których do zdjęć pokryto czerwoną farbą w płynie lub proszku. Sesję stylizowała Maryam Malakpour z Los Angeles. 

Jak mówi Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler w regionie EMEA: „Strategiczna platforma komunikacyjna „We Are Animals” to swoiste wezwanie marki Wrangler. Przypominając nam o tym, że poza wszystkim innym jesteśmy przede wszystkim zwierzętami, przypomina nam również o DNA marki: naturalności, czystości, instynkcie i spontaniczności. Ta niesamowita kampania to coś więcej niż tylko kolejna część cyklu „We Are Animals”. Ukazuje Wranglera jako markę w ofensywie, wyrazistą, wyróżniającą się i domagającą się uwagi. To aktualny duch Wranglera”.

Pełna kampania będzie dostępna on-line na stronie www.weareanimals.com od 15 stycznia 2010 r.

Kampania w prasie i OOH będzie realizowana w wybranych krajach europejskich. Nie będzie realizowana w Polsce