Takie kampanie zapadają w pamięć. Kryją w sobie jakąś tajemnicę; niby to fotograficzna opowieść, a jednak można ją dowolnie kreować. Układać zdjęcia, dopowiadać. Nie ma jednoznacznego początku, nie ma i końca. Jest jak swoisty urywek baśni. Z magiczną atmosferą wydartą z czasów barokowego bogactwa w powiązaniu z żywiołowością wenecką.

Miasto kanałów, kanalików i sztuki stało się kwintesencją mody i zagadki. Nocne włoskie oblicze skryło magię i wielkie emocje. Kobiety ukryte pod maskami, muzyka, która kusi, piękna kobieta i nieznajomy. Wszystko zatrzymane w małym wielkim świecie mody.

L’Invitation au Voyage to właśnie tytuł kolejnej już przepięknej kampanii marki Louis Vuitton, która stworzyła filmową podróż po sztuce i pięknie, zahaczając o promocję dwóch nowych perełek Vuitton – nowego modelu zegarka Tambour i damskiej torebki Vivienne. Zetknięcie się skrajności, pierwiastka męskiego i kobiecego, które tym razem zaprezentował nietypowy duet – Dawid Bowie i Arizona Muse, których pospiesznie i w sposób artystyczny uchwycił David Sims.

Autor: A.S.