Gwiazdy biorą krocie, aby umieścić ich wizerunek w reklamie. Jednak zazwyczaj jest to opłacalne dla firm, bowiem ludzie lubią oglądać celebrytów w reklamach. Taka kampania bardzo szybko się zwraca. Cały sztab menadżerów, pr’owców zastanawia się, którą słynną twarz zatrudnić, która najbardziej będzie pasowała do wizerunku firmy.
Tak jak firma Koral zrobiła świetny krok w wybraniu do reklam lodów największej “lodziary”, czyli Dody.
Jednak inni nie mogą się pochwalić trafnym wyborem.
Reklama "Bezpieczny przejazd" z Tomaszem Stockingerem

Serialowy doktor Lubicz spowodował kilka tygodni temu bardzo poważny wypadek po alkoholu i zbiegł z miejsca zdarzenia. W tym samym czasie był na olbrzymich bilbordach "Bezpieczny przejazd".
Celem kampanii jest zwiększenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych.

Okładka Sukcesu z Weroniką Pazurą

Najczęściej wymieniane słowo obok Pani Pazury to CBA. Gwiazda została aresztowana po tym jak przyjęła łapówkę. W tym samym czasie w kioskach mogliśmy zobaczyć okładkę magazynu Sukces z cytatem Weroniki "Kto ryzykuje, ten pije szampana".

Reklama ubezpieczeń PZU z Maciejem Zientarskim

Maciej Zientarski kilka miesięcy temu spowodował wypadek, w którym zginął pasażer.
W tym samym czasie Maciej był twarzą reklam PZU, na których, będąc w samochodzie z ojcem, reklamował ubezpieczenia drogowe. Gdy Maciej leżał w bardzo ciężkim stanie, pracownicy PZU nie czekali, tylko od razu zaczęli zamalowywać reklamy. Było to wyjątkowo niesmaczne.