Jeżeli nie mieliście okazji poznać sklepów Muji to naprawdę warto się wybrać do warszawskiego Centrum Handlowego Arkadia. Wnętrze sklepu, tradycyjnie jest wykonane w bardzo minimalistycznym stylu. Ta japońska firma, która powstała 30 lat temu, słynie z bardzo skromnego designu. Jednak proste wzornictwo wcale nie oznacza nudy, a wręcz przeciwnie. Muji prowadzi politykę firmową “no logo” i “no brand”. Nie chcą oni być marką, ani podążać za najnowszymi trendami, czy modą. Za to cały czas odwołują się do świadomości ekologicznej, bazująć na surowości i klarowności formy. Złota myśl Miesa van der Rohe „Mniej znaczy więcej” to główne przesłanie japońskiej firmy.
Produkty zakupione w sklepie nie mają żadnych znaków firmowych. Na opakowaniach jest tylko metka z ceną i kodem kreskowym. W sklepie zajdziemy zarówno ubrania, produkty wyposażenia wnętrz, artykuły papiernicze czy inne mniejsze gadżety.
Warto zwiedzić sklep i doświadczyć zupełnie nowe przeżycie estetyczne. Od roku 2012 przybędą dwa kolejne sklepy Muji w Polsce.
Byliście już w Muji, jak wrażenia?