Coca Cola coraz częściej bywa w świecie mody. Gigantyczny koncern postanowił zostać stać nie tylko ikoną konsumpcjonizmu, ale również mody. Co jakiś czas zaprasza znanych projektantów mody do stworzenia limitowanej wersji butelki.
Karl Lagerfeld zaprojektował w specjalnym pudełku, które swoim designem nawiązuje bezpośrednio do butelki. Oprócz ciekawego opakowania limitowana edycja została wyposażona w specjalny otwieracz, który ma być uzupełnieniem kompletu.
Roberto Cavalli stworzył całą linię, składających się z trzech etykiet. Włoski projektant  ubrał butelki coli w charakterystyczne dla siebie wzory: lamparcie cętki i tygrysie pręgi. Kobieca Cola Light stanie się jeszcze bardziej kobieca i drapieżna.
Teraz przyszedł czas na Coca Colę od Gianfranco Ferre. Butelka czterech różnych wersjach jest modna, kolorowa i bardzo zabawna. Picie Coli jeszcze nigdy nie wyglądało tak modnie.