iPady jeszcze dobrze nie zaklimatyzowały się na rynku, a już wszyscy wypuścili torby przeznaczone specjalnie na te gadżety. Apple ma doskonały marketing. Aby zdobyć drogiego iPada, trzeba była zapisywać się w kolejce. Po dwóch tygodniach przychodziła wiadomość, że szczęśliwie wylosowali Ciebie. Jednak musisz w ciągu dwóch dni wstawić się w punkcie Apple, bowiem szansa na kupno przepadnie.
Każdy kto jest posiadaczem iPada, myśli że jest również wielkim szczęściarzem, że to właśnie jemu się udało. A kwestia, że zapłacił za niego minimum 499 dolarów jakoś przemyka.

Koncern Apple postanowił jednak powalczyć również o zapalonych „fashionvictim” i zaproponował współpracę Gucci. Włoski dom mody lubi wykraczać poza obszar mody, dlatego bardzo chętnie przyjął zlecenie. Od 15 czerwca na terenie Europy w sklepach Gucci kupimy pokrowiec na iPada. Za jedną sztukę wykonaną z neoprenu musimy zapłacić 250 dolarów, natomiast za skórzany - 290 dolarów.

Również dom mody Salvatore Ferragamo zaprojektował swoje pokrowce na iPady. Dwa z nich są zrobione z oliwkowej oraz żółtej skóry, trzeci z jasnego lnu. Pokrowce są tak piękne, że ma się ochotę kupić iPada do nich, a nie odwrotnie.