Naia.pl to nowe miejsce w sieci, w którym swoje propozycje prezentują polscy młodzi projektanci mody, których prace nie są przeznaczone do masowej produkcji. W portfolio sklepu znaleźli się, między innymi, Katarzyna Zapała, Sylwia Snoch i Monika Natora. 

Naia.pl to internetowy salon mody, w którym poza aspektem komercyjnym istotne jest wspieranie młodych twórców.

- Sukces w świecie mody to pochodna wielu czynników. Jednym z nich jest możliwość prezentacji swoich pomysłów. Naia.pl daję młodym twórcom szansę sprawdzenia się w konfrontacji z rynkiem. Klienci natomiast mają możliwość obcowania z niepowtarzalnymi produktami. Korzyści są więc obopólne – mówi projektantka Sylwia Snoch

Przyjęta przez naia.pl strategia zakłada rozwój oferty i nawiązanie współpracy z większą liczbą projektantów.
– Lista projektantów będzie się systematycznie powiększać. Wychodzimy z założenia, że jest w Polsce wielu kreatorów, którzy mają do zaoferowania ciekawe, niebanalne pomysły – informuje Filip Kułanowski, pomysłodawca przedsięwzięcia. – Oczywiście, nie możemy rozrastać się w nieskończoność. Równie dużą wagę jak do oryginalności i jakości oferty przywiązujemy do funkcjonalności sklepu i wygody odwiedzających go gości – dodaje.
Przedsięwzięciu temu przyświeca idea promowania niepowtarzalnych projektów. Oferta salonu przeznaczona jest dla kobiet ceniących oryginalność i własny styl. Twórcy naia.pl w procesie określania asortymentu skupiają swoją uwagę na subtelnych detalach, kolorystyce i wyjątkowych materiałach.
Asortyment oferowany w naia.pl to suknie wieczorowe, koktajlowe, balowe i na inne okazje, bluzki, topy i tuniki, okrycia wierzchnie oraz kostiumy. W przypadku każdego produktu klient ma do wyboru kilka wersji kolorystycznych i rozmiarów.

W salonie naia.pl zastosowano rozwiązania mające na celu zapewnienie łatwości poruszania się po jego stronach. Proces wyboru produktów oraz ich zamawiania został uproszczony do maksimum, podobnie jak, nieodzowny w przypadku sprzedaży internetowej, proces zwrotów i wymiany towarów.