Największe jak dotychczas przedsięwzięcie zrealizowane w Polsce, a dedykowane mężczyznom. W ramach tego projektu na pewno nie zabraknie samolotów, helikopterów, aut marzeń, najszybszych motorów, luksusowych jachtów, nowinek technologicznych audio i video, multimediów, gadżetów, gier, sportów ekstremalnych i … oczywiście pięknych kobiet.

Pomysłodawcą konceptu MEN’S DAY jest agencja eventowa Sound of Music, która zajmuje się organizacją i kompleksową obsługą całego projektu. „MEN’S DAY to ogromne przedsięwzięcie, w ramach którego w czerwcu na lotnisku Bemowo zbudujemy miasteczko męskiej próżności, ze wszystkimi możliwymi, mniejszymi i większymi zabawkami, o których marzy każdy facet.” – mówi Maciej Sobkowiak właściciel Sound Of Music. Męskie sprawy, męskie pasje, męskie namiętności, męskie hobby i męskie zainteresowania, które niejednokrotnie znamy tylko z mediów, będą dostępne w zasięgu ręki w trakcie trzech dni trwania imprezy.
MEN’S DAY zajmie blisko 500 000 mkw powierzchni lotniska Bemowo. Planowana liczba uczestników imprezy to 80 tys. osób. „Już teraz wiemy, że MEN’S DAY będzie tegorocznym hitem.” – dodaje Sobkowiak.
Patronat nad wydarzeniem objęły m.in. stacje radiowe grupy Eurozet (Radio ZET, Antyradio Warszawa i sieć CHilliZET), a także ogólnopolska stacja telewizyjna.
Kolejnym masowym projektem Sound of Music, nad którym rozpoczęto już prace organizacyjne będzie WOMAN’S DAY. Wydarzenie to zaplanowano na czwarty kwartał 2009 roku. Wtedy to kobiety będą spełniać swoje marzenia.