Te malutkie laleczki nawet czekały w prezencie na krzesłach gości podczas pokazu mody.
Zeszłej zimy rosyjska kultura i styl były silnym wzorcem dla wielkich domów mody. Jednak nadchodzący sezon będzie prawdziwym apogeum.
Któż z nas nie miał, a przynajmniej nie kojarzy z dzieciństwa zabawki, gdzie jedna zabawka, przekształcała się w kilka sztuk. Na początku lat 80-tych były one prawdziwym hitem.
Matrioszki to jeden z najpopularniejszych symbolów Rosji. Nawet francuski dom mody Chanel postanowił wykorzystać matrioszkę w swojej kolekcji. Chanel wykorzystał matrioszkę do stworzenia z jej torebki. Czarna zaokrąglona lalka z logo Chanel robi prawdziwą furorę. Torebki będą dostępne dopiero w lipcu za ponad 13 00 złotych. Jednak już dwie ambasadorki Chanel pojawiają się na imprezach z piękną czarną, emaliowaną matrioszką zawieszoną na biżuteryjnym łańcuszku. Światowej sławy top modelka Natalia Vodianova, pojawiła się z torebką na gali charytatywnej. Również torebkę dostała Lily Allen od Karla Lagerfelda, z którym ostatnio żyje w bardzo dobrych stosunkach.
Torebka zrobi nie tylko furorę w Rosji, ale na całym świecie. Już wiele hollywoodzkich gwiazd zapowiedziało, że chętnie kupi najnowsze dzieło Chanel.
Czy polskie gwiazdy również pojawią się na salonach z matrioszką na łańcuszku?!