Maserati to marka, która przeżywa swoisty renesans. Jeszcze poprzednia generacja samochodów włoskiej manufaktury wydawała się nie nadążać za produktami niemieckiej konkurencji.


Źle spasowane materiały wnętrza, psująca się permanentnie elektronika czy przeciętne właściwości jezdne nie zachęcały do kupna. Sportowe gran turismo i limuzyny wyposażone w silniki marki Ferrari przekonują jednak coraz większe grono klientów. Maserati staje się bardziej dostępne dzięki nowemu Ghibli, które cenowo konkuruje z takimi markami jak BMW czy Audi.


Co ciekawe, nowe modele włoskiej marki zdają się nie powielać błędów poprzedników. Świetnie wykonane, znakomicie jeżdżące, konkurencyjne cenowo i porywające designem zachęcają do wizyty w salonach.


Nowa kampania marki, której twarzą jest legendarna już supermodelka Heidi Klum, z całą pewnością poszerzy grono klientów marki.

Czy pewne swej wartości kobiety sięgną chętniej niż wcześniej po modne Maserati, identyfikując się z top modelką ?

Zdjęcia będące elementem kampanii reklamowej pozycjonują markę zarówno jako ekskluzywną, którą będziemy imponować na wielkomiejskich imprezach, jak również pełną sportowego charakteru, którą udamy się na tor. Maserati to jedna z najciekawszych opcji segmentu Premium. BMW, a nawet Porsche mogą czuć się zagrożone. Czy Maserati podąży tropem producenta kultowej 911, poszerzając grono oferowanych modeli o kolejne segmenty jak SUV ? Póki co cieszmy się Ghibli, w tej cenie nie jesteśmy w stanie znaleźć nic bardziej sensownego. Kampania potwierdza rosnące znaczenie włoskiego producenta samochód. A Heidi Klum zachwyca i zaskakuje.