Dolce & Gabbana, aby skutecznie rywalizować z konkurencją próbuje sił na nowych rynkach. Projektanci doskonale wiedzą, że aby przetrwać muszą być otwarci i elastyczni. Co prawda nikt nie pobije Karla Lagerfelda, który projektował m.in. dla Chanel, tworzył narty, segwaya, piłkę rugby, snowboard, misie, a nawet, to jedna z ostatnich realizacji, hotel sygnowany nazwiskiem kreatora.
Domenico Dolce i Stefano Gabbana mają na swoim koncie złoty telefon zaprojektowany specjalnie dla Motoroli. Złota obudowa, grawerowane logo oraz smukła sylwetka to jedynie wybrane cechy, które przyciągają klientów.
Włosi postanowili spróbować swych sił w segmencie alkoholowym.  Wszystko co dotyczy Martini Gold od Dolce & Gabbana, włączając w to design butelki symbolizuje luksusowy styl życia. Martini Gold ma w swoim składzie pomarańcze bergamota z Kalabrii, cytryny z Sycylii, szafran z Hiszpanii, imbir z Indii oraz papryczki z Indonezji.
Ekskluzywne bary i strefy Martini obecne są także w największych butikach Dolce & Gabbana na całym świecie, m.in. we Florencji, Paryżu, Wiedniu, Tokio, Szanghaju oraz w głównej siedzibie firmy w Mediolanie.
Teraz możecie sami zrobić sobie modnego drinka