„Make up w wielkim mieście” to pierwszy polski profesjonalny videoblog założony przez Sephora poświęcony makijażowi, który jest dostępny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Jego celem jest pokazanie, że makijaż to świetny sposób na wyrażanie siebie.

Prowadzą go najlepsze wizażystki Sephora na co dzień pracujące w perfumeriach sieci w całej Polsce (w tym Mistrzynie Makijażu Sephora – Ania Galińska i Olga Sękowska), które w krótkich filmikach uczą kobiety, jak się malować, pokazują dokładnie, krok po kroku, jak w praktyce stosować najnowsze trendy, jak dostosować makijaż do swojej urody, jak wydobyć atuty i zakamuflować niedoskonałości.

Pokazują także sztuczki i produkty stosowane przez profesjonalistów podczas sesji i pokazów mody. Serwis zyskał ogromną popularność - od chwili powstania zanotował 5 milionów odsłon, a prawie pół miliona Polek skorzystało z wirtualnych lekcji makijażu. Poza Internetem z porad blogerek można skorzystać na co dzień w perfumeriach Sephora. Cyklicznie spotykają się one także z kobietami na imprezach „Make up w wielkim mieście”, podczas których udzielają indywidualnych lekcji i porad.

W 2011 roku spotkania z blogerkami odbyły się w pięciu miastach Polski. W trakcie spotkań udzielono w sumie ponad 2 tysięcy konsultacji, a stoiska w centrach handlowych, w których organizowano trzydniowe imprezy, odwiedzały tysiące kobiet żądnych wiedzy o makijażu.

Sephora zapowiada kolejną odsłonę spotkań z blogerami już wkrótce.