Warszawa, 21 czerwca 2011 r. – Jakie trendy w makijażu obowiązują tego lata? Jakie triki sprawią, że nawet pod koniec dnia make up będzie wyglądał perfekcyjnie? Jak podkreślać swoje atuty, bawiąc się jednocześnie makijażem? Na te i wiele innych pytań odpowiadali najlepsi makijażyści Sephora, autorzy bloga „Make up w wielkim mieście”, dostępnego pod adresem http://blogmakijaz.pl/.

Podczas spotkania, które odbyło się w miniony weekend (17-19 czerwca 2011 r.) w warszawskiej Galerii Mokotów eksperci Sephora doradzili ponad 500 kobietom
i dziewczynom, jak się modnie malować i dobierać makijaż do stroju, pory roku oraz okazji. Odpowiedzieli także na tysiące pytań odnonie makijażu, stosowania trendów z wybiegów na co dzień oraz najlepszych kosmetyków. Kolejne spotkania z blogerami odbędą się tuż po wakacjach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Łodzi oraz we Wrocławiu.

 

anna_gali324ska_mistrzyni_makijazu_sephora_2009_bo380ena_borowa_sephora_king_cross_praga_warszawa_weronika_macio322_sephora_ch_platan_zabrze_400

Podczas imprezy Karolina Malinowska oraz Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska, spotkali się ze znanymi fankami bloga: Agnieszką Cegielską, Katarzyną Cichopek, Edytą Herbuś, Joanną Jabłczyńską, Marią Niklińską i Agnieszką Popielewicz. Gwiazdy, wspólnie z najlepszymi makijażystami Sephora, odkrywały nowy wymiar piękna, a także opowiadały o tym, jak ważny jest dla nich makijaż, jakie kosmetyki do makijażu najbardziej lubią oraz jak malują się na co dzień. Przyznały też, że są wiernymi fankami bloga „Make up w wielkim mieście” i regularnie korzystają z pojawiających się tam rad.

 

 

sephora-spotkanie_z_blogerami_-_joanna_jab322czy324ska_karolina_malinowska_micha322_dominik_dyrektor_generalny_sephora_polska_i_czechy_katarzyna_cichopek_400

„Bardzo się cieszę, że tak wiele fanek bloga «Make up w wielkim mieście» spotkało się z nami
w Galerii Mokotów. Przez cały weekend nasze stoisko odwiedziło ponad pół tysiąca osób, które pilnie śledzą obowiązujące trendy oraz poszukują makijażowych inspiracji. Nasi najwierniejsi fani przyjechali nawet z bardzo odległych części Polski po to, aby nas poznać i podzielić się z nami swoją pasją do makijażu”
– powiedziała Anna Galińska, Mistrzyni Makijażu Sephora 2009
i główna blogerka „Make up w wielki mieście”. „Przez cały weekend uczyliśmy, jak bawić się makijażem i stosować w praktyce wszystkie znane nam sztuczki czołowych światowych wizażystów, aby każda fanka naszego bloga mogła je na co dzień samodzielnie stosować. Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w kolejnych spotkaniach z autorami bloga, które odbędą się już po wakacjach w największych miastach Polski” – dodała Anna Galińska.

W pierwszym spotkaniu ze swoimi fanami wzięło udział pięć autorek bloga „Make up w wielkim mieście”: Anna Galińska, Mistrzyni Makijażu Sephora 2009, pracująca w perfumerii Sephora
w Centrum Handlowym King Cross Praga w Warszawie, Bożena Borowa (King Cross Praga
w Warszawie), Weronika Macioł (Centrum Handlowe Platan w Zabrzu) oraz Paulina Karamon (King Cross Marcelin w Poznaniu). Ci wszyscy, którzy nie mieli wcześniej okazji poznać bloga „Make up w wielkim mieście”, dzięki uruchomionym stanowiskom komputerowym, mogli posurfować po http://blogmakijaz.pl/ i zapoznać się z portalem.

„Make up w wielkim mieście” to pierwszy videoblog, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy jak je zastosować w praktyce, odsłania sztuczki wizażystów i podpowiada, jak można bawić się makijażem na co dzień
Sephora to unikalna koncepcja sprzedaży kosmetyków obecna na polskim rynku od 12 lat. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Każdy sklep zaprojektowany jest jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. To wszystko, w połączeniu z dbałością o każdy szczegół, wyróżniającą się estetyką wnętrz, elegancką kolorystyką i muzyką tworzoną przez światowej sławy DJ-ów, powoduje, że zakupy w perfumeriach Sephora są dla klientów prawdziwą przyjemnością.

 

sephora-spotkanie_z_blogerami_-_katarzyna_cichopek_joanna_jab322czy324ska_400

Sukces Sephora został osiągnięty dzięki nadaniu priorytetu takim wartościom, jak: jakość, innowacyjność, emocjonalność i kreatywność. Kreując trendy w świecie kosmetyków Sephora, jako pierwsza sieć, wprowadziła do szerokiej dystrybucji marki „doktorskie” opracowane przez najlepszych lekarzy z dziedziny chirurgii estetycznej, np. dr Brandt, Sampar, StriVectin.
Z kolei jako ekspert w dziedzinie makijażu Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny blog „Make up w wielkim mieście”, który jest dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/.
Według badań GfK Polonia z czerwca 2010 r. Sephora posiada najbardziej wyróżniający się wizerunek spośród wszystkich perfumerii obecnych na rynku polskim i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą zasady i konwenanse.
Sephora została założona we Francji w 1970 r., a od 1997 r. jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji w dziedzinie produktów luksusowych. Marki LVMH wyróżnia doskonałe rzemiosło, kreatywność i wizjonerstwo, a także innowacyjność. Ucieleśniają one świat marzeń
i fantazji oraz wyszukania i elegancji. W Polsce Sephora prowadzi 83 perfumerie w największych miastach.

 

sephora-b._borowa_w._macio322_e._herbu347_a._popielewicz_k._cichopek_m._nikli324ska_j._jab322czy324ska_a._cegielska_a._gali324ska_p._karamon_400