Jak się obserwuje życie Madonny, ma się wrażenie, że ma ona kilka sobowtórów. Artystka zajmuje się wszystkim co tylko może przynieść jej pieniądze czy popularność. Nie tylko utrzymuje się na pierwszych pozycjach na pop listach od 30 lat, to cały czas zaczyna nowe biznesy. Piosenkarka nie boi się żadnych wyzwań, ani tańca na rurze w klubach nocnych, ani kręcenia filmów, projektowania ubrań czy występowania w reklamach. Przy tym ćwiczy kilka godzin dziennie i jeszcze ma czas i siłę na kochanka dwa razy młodszego od niej.

Ostatnio nawiązała współpracę z projektantami mody Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Gwiazda zaprojektowała dla duetu, linię okularów przeciwsłonecznych. Linia MDG, czyli Madonna Dolce Gabbana to kolekcja sześciu ekskluzywnych okularów, których cena będzie od 750 do 870 złotych. Okulary jednak wyglądają bardo zwyczajnie lub jeszcze gorzej. Nie wnoszą niczego nowego, design jest nudny, beż żadnego polotu.
Madonna słynnie nie tylko z braku kreatywności (słabe filmy, kolekcja dla H&M), ale również z pazerności, dlatego też w kampanii reklamowej promującej okulary, zobaczyliśmy właśnie ją.  Właśnie wyszedł filmik promujący okulary. Oczywiście wykorzystała każdą sytuację, aby obściskiwać się z młodymi chłopcami...